معرفی 8 مورد از بهترین کنسول های دستی در سال 2022
به وب سایت من خوش امدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






هیچ چیز برای بازیکنان مهمتر از یک بازی سرگرم کننده نیست. با این حال، بازی های ویدیویی با فرم، فناوری و عملکرد بهتر هر روز وارد بازار می شوند. اما افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند همیشه به دنبال بازی های جدید هستند. اگر شما هم از طرفداران بازی های ویدیویی هستید و مدام به دنبال فرصت های جدید و هیجان انگیز هستید، پیشنهاد می کنیم.

بهترین کنسول های دستی

اگر اغلب سفر می کنید یا در مناطقی زندگی می کنید که دسترسی به کنسول های خانگی دشوار است. خرید کنسول قابل حمل بهترین راه حل برای حل این مشکل است. امروزه راه های زیادی برای بازی و لذت بردن وجود دارد. یکی از این روش ها که طرفداران زیادی پیدا کرده است دکمه قابل حمل است که می توانید آن را در هر جایی ببرید. در ادامه این مقاله با هم به بررسی و بررسی بهترین کنسول های دستی سال 2022 می پردازیم.

1. کنسول قابل حمل Nintendo 2DS XL

اولین کنسولی که در لیست بهترین کنسول های دستی سال 2022 قرار گرفت، کنسول فوق العاده Nintendo 2DS XL است. کنسول دستی Nintendo 2DS XL با ابعاد 86*20*160 میلی متر و وزن 260 گرم روانه بازار شد. این کنسول دارای کارت حافظه microSD 4 گیگابایتی و باتری 1300 میلی آمپر ساعتی است که می تواند سه تا هفت ساعت در روز به شما خدمت کند.

از مزایای این کنسول می توان به مجموعه ای بزرگ از بازی ها، بدنه مستحکم و مقاوم به ویژه در طرح های تاشو، قابل کنترل توسط والدین، با تصویر دوم با کاربردهای فراوان اشاره کرد. بدون شک هر پیشرفت تکنولوژیکی خالی از اشکال نیست. بنابراین یکی از معایب این کنسول این است که به سختی در بازار پیدا می شود و نمی توان بازی جدید را روی آن نصب کرد. یکی از بهترین کنسول های بازی برای مبتدیان و کودکان، Nintendo 2DS XL است. این کنسول بازی های زیادی برای کودکان بالای 5 سال دارد.

2. Nvidia Shield K1 .Console Car

کنسول قابل حمل Nvidia Shield K1 یکی از بهترین کنسول های قابل حمل با ابعاد 221x221x2 / 126mm و وزن 356 گرم است. کنسول دستی Nvidia Shield K1 دارای کارت حافظه microSD 16 گیگابایتی است که تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است. باتری 5200 میلی آمپر ساعتی آن 8 تا 9 ساعت قابل استفاده است.

کنسول قابل حمل Nvidia Shield K1 با 8 ساعت و 30 دقیقه کار گزینه ای عالی برای حرفه ای ها و گیمرهای کهنه کار است. در واقع Nvidia Shield K بیشتر یک تبلت است تا یک کنسول بازی دستی. اما به جز برای دستگاه های اندرویدی حساب نمی شود. پردازنده قدرتمند انویدیا داخل این محصول، آن را به یکی از بی نظیرترین پلتفرم های بازی تبدیل کرده است. تنها نقطه ضعف کنسول دستی قیمت بالای آن است.

3. کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ

کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ با ابعاد 102×14×239 میلی متر و وزن 398 گرم به بازار عرضه شد. این کنسول دارای کارت حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و با کارت حافظه قابل ارتقا است. باتری 4310 میلی آمپری آن بین 5 تا 9 ساعت دوام می آورد. از مزایای کنسول قابل حمل نینتندو سوییچ می توان به طراحی دو رنگ، انواع بازی ها، قطعات داخلی زیاد و ... اشاره کرد. در کنار این کاستی هایی مانند عمر باتری کوتاه و رابط کاربری خسته کننده، قیمت این دستگاه را بیشتر از رقبای خود جای سوال دارد.

جدیدترین کنسول بازی قابل حمل موجود در بازار نینتندو سوییچ است. نینتندو سوییچ چیزی بیش از یک کنسول بازی دستی است، شما می توانید این محصول را مانند یک کنسول معمولی به تلویزیون منزل خود متصل کرده و شروع به پخش بر روی صفحه کنید. هنگامی که نیاز به خروج از خانه دارید، می توانید کنسول را خاموش کرده و از صفحه نمایش دستگاه به بازی خود ادامه دهید.

بازی های موجود برای کنسول دستی نینتندو سوییچ شباهت زیادی به کنسول های استاندارد دارند و می توانید انواع بازی های جذاب تک نفره و چند نفره را برای این دستگاه تهیه کنید.

دو مدل کنسول دستی جدید برای نینتندو منتشر شده است:

1- مدل نینتندو سوییچ لایت

از ویژگی های این مدل می توان به قابلیت حمل، عمر باتری 3.5 تا 7 ساعت و هزینه کمتر اشاره کرد. این کنسول فاقد ویژگی هایی مانند HD Rumble، اتصال تلویزیون، Joy-Cons قابل جدا شدن یا کنترل حرکت است.

2- مدل های دیگر چاودار نینتندو

عمر باتری این محصول بین 4.5 تا 9 ساعت است و هزینه آن بیشتر از نسخه Lite است. از سوی دیگر، نسخه استاندارد نینتندو سوییچ از نظر اندازه صفحه نمایش بزرگتر از نسخه Lite است.

4. کنسول Mini Game Nintendo Switch Lite

یکی دیگر از بهترین کنسول های دستی در سال 2022، کنسول جذاب و محبوب Nintendo Switch Lite است. کنسول بازی کوچک Nintendo Switch Lite با ابعاد 0.6 x 3.6 x 8.2 اینچ، طراحی سبک و زیبا و وزن 278 گرم با حمل آسان یکی از بهترین کنسول های بازی قابل حمل معرفی شده در بازار است. با خرید این کنسول می توانید مجموعه ای عالی از بازی ها را در اختیار داشته باشید. از معایب Nintendo Switch Lite می توان به عدم اتصال به تلویزیون و عمر باتری کوتاه اشاره کرد. این کنسول با هر بار شارژ فقط تا 7 ساعت می تواند برای کاربر کار کند.

کنسول های دستی جدید نینتندو سوییچ تقریباً دو سوم اندازه یک سوئیچ معمولی و دو سوم اندازه مدل کامل هستند.

5. دستگاه بازی قابل حمل اپل آیپد ایر

دستگاه بازی دستی اپل آیپد ایر با کارایی بالا با ابعاد 0.2 × 6.8 × 9.8 میلی متر و وزن 453 گرم راهی بازار شد. به لطف عمر باتری عالی، می توانید تا 10 ساعت کار مداوم از این دستگاه انتظار داشته باشید. یکی از ویژگی های خاص این تبلت داشتن بازی های Apple Arcade است که از طرفی امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده است. این نکته مهم را هرگز فراموش نکنید، به دلیل شکنندگی آن باید در هنگام حمل و نقل بیشتر مراقب این دستگاه باشید.

اپل آیپد ایر یکی از بهترین کنسول های قابل حمل محسوب می شود که در گروه بهترین تبلت ها قرار می گیرد. بزرگترین قابلیتی که آیپد را از تبلت اندرویدی جدا می کند، قسمت Apple Arcade است. با ثبت نام در این سرویس و پرداخت 5 دلار در ماه می توانید به 100 بازی مختلف دسترسی داشته باشید.

6. کنسول بازی قابل حمل جدید Google Pixel 4a

Google Pixel 4a یکی از کنسول های قابل حمل جدید با تعداد زیادی بازی اندروید است. این کنسول بازی قابل حمل را می توانید با ابعاد 0.3*2.7*5.7 میلی متر و وزن 141 گرم در بازار خریداری کنید. با توجه به عمر باتری طولانی، گوگل پیکسل 4a می تواند تا 9 ساعت در روز به کاربر سرویس دهد.

درست است که این کنسول بهترین و جامع ترین تلفن همراه به حساب می آید، اما متاسفانه همچنان ایراداتی در رابط کاربری و تنظیمات گوگل استیدیا مشاهده می شود. یکی دیگر از معایب Google Pixel 4a برای بازی های قابل حمل، عدم وجود بازی های اختصاصی است. بهترین کنسول‌های بازی قابل حمل بدون شک کنسول‌هایی بودند که کاربران از قبل دارند و اگر حتی به یک گوشی اندرویدی میان رده علاقه داشتند، احتمالاً از قبل Google Pixel 4a را در خرید خود داشتند. اما این روزها این اسمارت فون های میان رده اکنون به اندازه کافی قدرتمند هستند تا تمامی بازی های اندروید را اجرا کنند تا کاربر نهایت لذت را از آن ها ببرد.

فرقی نمی کند Crossy Road را دوست داشته باشید یا Super Mario، می توانید تمام ویژگی هایی را که از بهترین تلفن های همراه انتظار دارید در Google Pixel 4a بیابید. این گوشی یکی از دستگاه های کمتر سازگار با گوگل استیدیا است. بنابراین این امکان برای افراد وجود دارد که از این کنسول قابل حمل برای اجرای بازی های عالی مانند Red Dead Redemption 2 یا Assassin's Creed Odyssey استفاده کنند. تنها تجهیزات مورد نیاز برای بازی با این کنسول یک بازی است.

تنها چیزی که در مورد این کنسول بسیار مورد توجه قرار گرفته، کار با صفحه نمایش کوچک آن است که می تواند آزار دهنده باشد. فراموش نکنید که برای لذت بردن از این سرویس به یک وای فای بسیار قوی و نامحدود برای بازی نیاز دارید.

7. کنسول قابل حمل پلی استیشن ویتا جدید سونی

شرکت سونی با ساخت کنسول دستی پلی استیشن ویتا با ابعاد ۱۸۳.۱۸۳×۱۵×۱۵ میلی متر و وزن ۲۶۰ گرم توانست افراد زیادی را به خود جذب کند. حافظه داخلی این کنسول 1 گیگابایت است و حافظه جانبی آن تا 64 گیگابایت قابل ارتقا است. باتری دستی جدید سونی با ظرفیت 2210 میلی آمپر ساعت تنها می تواند 4 تا 6 ساعت بازی، 7 ساعت تماشای ویدیو و 12 ساعت گوش دادن به موسیقی دوام بیاورد و این یک ویژگی منفی برای این کنسول است.

کنسول دستی سونی یکی دیگر از محصولات عالی و ابزاری عالی برای بازی های ژاپنی است. اگر از طرفداران بازی های عالی هستید، توصیه می کنیم این پلی استیشن جدید را تهیه کنید. شما می توانید بدون هیچ محدودیتی بازی های جدید را از فروشگاه پلی استیشن ژاپن خریداری کنید و از آن لذت ببرید. با اتصال کنسول دستی به PS4 خود از طریق اینترنت یا وای فای به راحتی می توانید بازی های جدید را دانلود و بازی کنید.

8. کنسول بازی جدید Nintendo 3DS XL

آخرین کنسول در لیست بهترین کنسول های دستی سال 2022 متعلق به کنسول محبوب New Nintendo 3DS XL است. New Nintendo 3DS XL یک کنسول دستی از نینتندو با ابعاد 160 x 5.21 x 5.93 میلی متر و وزن 329 گرم است. حافظه microSD این دستگاه شامل یک کارت حافظه 4 گیگابایتی است و باتری 1400 میلی آمپر ساعتی آن از بازی هایی پشتیبانی می کند که 3.5-7 ساعت در هر بار شارژ اجرا می شوند.

این کنسول مجموعه ای از بهترین بازی ها را از بهترین توسعه دهندگان جهان دارد. به دلیل صفحه‌نمایش واضح و شفاف، هرگز احساس نمی‌کنید که صفحه‌کلید به اندازه یک گوشی است، اما صفحه‌نمایش هنوز آنقدر دقیق است که بازی کردن نیز سرگرم‌کننده است. می توانید بازی این محصول را از فروشگاه اینترنتی نینتندو دانلود و در کارت حافظه خود ذخیره کنید. اما اگر به دنبال یک کنسول جیبی کوچک هستید، Nintendo 3DS XL ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد.

بهترین کنسول دستی کدام است؟

می دانیم که کنسول های PS5 و Xbox Series X به دلیل کیفیت ساخت بالا در رتبه اول قرار دارند. گاهی اوقات شرایط طوری می شود که مردم در سفر نمی توانند تلویزیون یا مانیتور بیاورند و به همین دلیل از این موضوع ناراحت می شوند.
این زمانی بود که افراد زیادی از کنسول های بازی قابل حمل بسیار کوچک استفاده می کردند. و دیگر نیازی به تلویزیون های گران قیمت یا صفحه نمایش های حرفه ای برای لذت بردن از بالاترین کیفیت ندارند.
پیش از این، گزینه های زیادی در این زمینه وجود نداشت و مجبور بودید Nintendo Game Boy بسیار محدود یا Sega Game Gear را انتخاب کنید. امروزه کنسول هایی با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت بالا در بازار موجود است که دیگر هیچ کدام از این مشکلات را ندارند و می توانید به راحتی یکی را خریداری کنید. بسیاری از مردم این تصور غلط را دارند که این کنسول ها گرافیک بالایی ندارند که بتوان از آن برای انجام بازی های حرفه ای استفاده کرد. در این میان بازی های به کار رفته در این کنسول های قابل حمل کیفیت و گرافیک بسیار ایده آلی دارند و می توانند پاسخگوی نیاز همه باشند.

نتیجه

دنیای بازی های رایانه ای بی پایان است و هر روز گزینه های جدیدی وجود دارد. تمامی این کنسول ها دارای بازی هایی با تنوع و شباهت های مختلف هستند. اما شباهتی که در همه آنها دیده می شود، اتصال به وب است. پس برای استفاده بهتر و سریعتر از این کنسول ها باید از بسته های اینترنت مناسب و سریع مانند اینترنت 4G استفاده کنید.

در این مقاله سعی کرده ایم بهترین کنسول های موبایل در سال 2022 را به شما نشان دهیم تا بتوانید در طول مراحل خرید از این حوزه نهایت استفاده را ببرید. نظر شما در مورد کنسول های موبایلی که در این مقاله به آن ها پرداخته شده است چیست؟ استفاده از کدام یک از این کنسول ها را تجربه می کنید؟

 

منبع: شهر سخت افزار مجله فناوری

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 19 مرداد 1401برچسب:,ساعت 21:6 توسط امین پارسیان |